02 March 2009

cerita hari nieeeeeeeeeee.........

hari nie aku lewat sikit datang office. pergi hospital. macam biaser ler. check up biasa-biasa jer. hari sabtu ngan ahad x der aper2 plan. so duk umah jer. bosan gak. tapi nak wat mcm mana. macam tu ler. nak drive sendiri takut nak bawa kereta. sampai member2 aku cakap suruh frame jer lesen memandu tu. sampai hati dia cakap mcm tu.......

emm......hari nie pergi hospital, dr suruh minum air gula. manis giler. biaser ler. kata air gula ...betul ?????? 17.03.2009 nie aku pergi check up lagi. wat ultra sound. time tu leh aku tahu aper jantina baby aku. minta2 ler BOY. tapi kalau GIRL pun aper salahnya. terima jer la rezeki daripada allah....

tentang kerja aku pulak, hari nie relax sikit. x banyak kerja sangat. tapi ramai budak2 yang baru balik dari LANGKAWI tu cuti tanpa rekod. tapi yang pastinya KAK LEAAAA x cuti. sebabnya ader ler cerita2 menarik, gossip-gossip hangat semasa kat sana. itu satu tradisi bagi kita orang...............aha.....aha......JANGAN MARE EK.......

k ler....bersua lagi di hari lain.
byeeeeeeeeeeee
cau...........

1 comment:

9W2KNH said...

sory la kalau terasa suruh frame kan lesen tu....