16 March 2009

- StOrY HaRi iNI -

wassup....wassup.....
2 hari nie aku x tulis blog pun. kalau kat umah leh jer nak tulis blog. tapi nanti anak aku pulak yang bz tuk menaip. so, aku tulis blog hari nie jer.......

emm.......cerita hari nie...????
pagi tadi tersalah hari pergi check up. siut betul. aku ingat hari nie 17hb. tapi hari nie 16hb. so aku balik ler semula ke opis. aku terlalu excited sangat nak check up sebab minggu nie minggu scan. nak tengok baby boy or girl. tapi maya, asal aku tanya asyik nak baby girl jer. tapi aku x kisah pun. girl or boy pun no hal.....tapi kalau sepasang lagi syok.....

sampai-sampai opis jer, ramai plk yang ambil cr. maklumlah, minggu cuti sekolah......pulak tu nak surve internet, internet pulak wat hal. server down ler plk. nie baru ok. emmm.....susah betul nak buka internet kat opis. kena blog lah....itu lah.....ini lah.....payah betul...

emm......k ler nak sambung wat kerja.
jap lagi tulis blog lagi .....
c ya.....
cauuuuuuuu

No comments: