11 March 2009

- aper-aper jer -



amacam gambar kat atas tu ? ok x ? emm....target untuk raya tahun nie. target aku tahun nie nak pakai baju kebaya nyonya ( raya ler ). bulan lepas mama aku pergi BALI siap belikan baju kebaya lagi untuk aku. 2 helai pulak tu. so lepas bersalin nie, terpaksa ler aku mantainkan balik badan aku. kena jaga badan. emm.......(jaga badan tu yang susah tu). lain ler kalau b aku nak sponser pergi pusat perlangsingan ker. aku ok jer kalau dia offer kat aku. aha....aha....

tapi kebanyakan member2 aku sibuk utk melangsingkan badan diaorang. susah gak. sampai nak beli produk kuruskan badan. dulu aku ader ler juga membeli produk kuruskan badan nie. macam2 aku beli untuk langsingkan badan. first aku beli teh orang kampung. x tahan oooooo perut. memulas-mulas giler. NP Trimz. sekarang nie dah dilarang pemakannya sebab ader kesan sampingan. pas tu makan herbalife. makan herbalife memang turun. badan jadi kecik. syok oooooo. baju2 lama dah bleh pakai. tapi kalau kita stop and main belasah jer makan berat badan naik.

so lepas bersalin nie, aku nak start makan herbalife balik and makan tu kena kawal sikit ler.

ok ler.......tu target aku.
so aper target korang ?
nak tahu gak ...............
aha...........aha.....aha.....
cau.....

1 comment:

Beattey said...

sama la nanti kita pakai baju kebaya di hari raya..aku pun dah tempat kebaya masa pergi padang dulu..lama aku simpan...boleh join berHERBALIFE ngan aku...