23 March 2009

- pAgI IsNiN yAnG ...................... -



hellow...hello.....hari nie 23.03.2009 (isnin) hari yang x best bagi aku. yer ler, mcm mana x best sabtua nd ahad cuti.....tup....tupp..isnin kerja. biaser ler. emmmmm......tapi hari nie aku datang kerja lambat. bayangkan ler bangun pun dah pkl 7.15am. dengan x gosok baju lagi......lambat ler jadinya.

pagi nie plk, jalan jem giler. tapi nasib baik ler setiap hari aku pergi kerja naik motor. kalau naik kereta......mengamuk ler laki aku tu. dengan jalan jem lagi.....aha....aha.....

sampai opis jer, kerja x der banyak sangat. tu yang dapat update blog sekejap tu.x sabar nak tunggu gaji. nak belikan hadiah utk orang tersayang 25.03.2009 (gaji).

emm.....program sabtu and ahad..........pecah kepala kat umah. x pergi mana-mana pun. duk umah dengan keadaan cuaca yang panas terik. rasa mcm nak buka jer baju.....opssss....sorry 18sx.

~~~~tapi tadi aku baru jer hantar sms kat b aku.
~~~~puji dia.
~~~~puji bukan bermaksud utk minta sesuatu daripada dia.
~~~~tapi puji dengan ikhlas kat dia.
~~~~hari nie aku nampak dia KEMAS and HANDSOME.
~~~~dengan potong rambut ala-ala pendek lagi.
~~~~tu yang aku semakin SAYANG kat dia.
~~~~I LOVE U SAYANG

No comments: