30 March 2009

* cerita hari nie - 30.03.2009 *

hello....hello....
ida kembali lagi. sajer jer nak tulis aper2 jer kat dalam blog nie.

~~~emm.....hari jumaat lepas aku mc. maya demam. asal demam memang susah nak makan ubat. so, kena paksa dia makan ubat. sampai menangis macam kena cubit.........emm....maya-maya. itu lah maya farisha. kalau x sakit suka gila nak makan ubat.....~~~

~~~sabtu duk umah jer. b kuar ngan kawan-kawan dia. so aku layan PSP and tengok AKADEMI FANTASIA jer ~~~

~~~ahad pulak.....aku tengok rumah. aset yang paling berharga dalam family aku. lepas pergi tengok rumah, maya plk sibuk ajak pergi makan KFC ~~~

~~~ISNIN hari nie punya story.........12.30tgh hari nie ader jamuan kat BAHAGIAN aku. so makan FREE la hari nie. sedap gak lauk-lauk dia. x sempat nak letak gambar dalam BLOG. sebab x ambil gambar pun.....dalam kepala nak MAKAN, MAKAN , MAKAN jer.............masuk bab KERJA plk hari nie x banyak kerja sangat. sedang-sedang elok jer ler. tu yang bleh layan blog jap......

~~~ABOUT MEEEE.......emmm.....biarlah sekadar rahsia.....aha..... ~~~

No comments: