11 March 2009

- bla, bla, bla -

hello.

sekarang waktu aku menulis nie pkl 01.35 ptg. dah lepas makan, tu yang sibuk masuk blog. sajer jer. nak tulis aper-aper jer kat dalam blog nie. hari nie kat office x der ler banyak kerja. tapi tetap wat cuti online untuk semua staff. makin lama makin ramai pulak yang masuk Bahagia aku. lastly, pencen pun kat sini gak. susah wooooo nak wat pencen diaorang. kalau cuti rehat diaorang problem, pecah kepala aku dibuatnya.

terfikir ler plk kat kepala aku nie, nak tempuh bab bersalin. kali nie aku takut sikit ler nak bersalin. x tahu ler kenapa. takut berlaku aper-aper kat aku. time mengandung x der aper2 kat aku. muntah2 pun x der. tapi takut lepas bersalin tu, ader jer masalah2 yang akan timbul. emm........x tahu ler. tawakal jer ler......

k ler.
nanti aku muncul lagi.....
daaaaaaaaaaaaa

No comments: