27 February 2009

- hellow......hellow......morning semuaaaaaaaaa -

hello....hello....emm.....lama rasanya x update blog. rasanya kalau ader mood jer baru start menulis dalam blog nie.
emm......semalam aku cuti. b aku excident. pagi2 datang kerja surat keluar dari bilik bos berlambak.....siut betul. so, dengan perasaan x syoknya terpaksa ler aku buat. kalau aku x buat sapa lagi yang nak buat. betul x ?????

hari nie punya cerita..........
- hari nie....kenalah ler siapkan kerja-kerja seharian aku
- petang pulak - duk kat opis jer.......

hari nie ramai yang x der kat opis. kebanyakannya pergi LANGKAWI.......sebenarnya aku kena pergi. tapi disebabkan aku pregnant malas ler pulak nak pergi. so ramai ler yang x der. member2 satu kepala semuanya pergi. BOSAN rasanya. so hari nie terpaksa ler aku merajinkan diri untuk menyiapkan kerja2 yang aku KIV dulu.......

k ler....nanti kalau aku dah siapkan semua kerja, aku akan masuk blog lagi.
buyyyyyyyyy...............daaaaaaaaaaa

No comments: