18 November 2008

PERCUTIAN 2008 "LUMUT, SG. PETANI DAN PENANG"

PERCUTIAN LUMUT 02.05.2008 - Teluk Batik Resort -





( adik ipar, me, maya and my mom )
Time nie baru jer tiba kat lumut......penat giler....kita orang sewa apartment 2 bilik. ok ler....syok gak.......tapi penginapan nie my mom bayar.........

























( nie ler anak kesayangan aku )








nilah dia suami aku yang tercinta........petang time kat lumut kita orang cuma lepak kat tepi pantai jer......aku macam biaser ler.......ngan adik ipar aku pi la mandi and then pi round2 naik bot.........my hubby jaga puteri kesayangan......aha aha............kira adil ler...... yang kat sebelah tu.................aku ler......x lepaskan peluang lagi......














Percutian ke Sg. Petani 03.05.2008 - Cinta Sayang Resort -





Nie ler tempat kita orang tido malam nie. 2 bilik. tapi macam biaser ler.......mak aku bayar.......aha.........mak aku time tu tengah kaya........thanks mom








Petang kita orang pi Carnival. Haaaaaaaa tempat dia mcm nie nie......syok gak. sampai anak aku x nak naik.......naik main lagi......terpaksa ler main sampai dia puas....


















Waktu nie sarapan pagi........tu jer ler yang aku makan. kesian maya......mama ambil gambar dia langsung x senyum......lapar kot.......







Last Percutian ke Penang 04.05.2008







( Kat Bukit Bendera )
Time kita orang pergi, ramai giler orang...naik sesak dibuatnya.......tapi mak nak naik sangat juga keretapi tu...so pergi ler....tapi kejap jer kat atas sana......lepak2 jap pas tu terus turun.













Inilah dia last percutian kita orang....pi penang.. mak ai...susah betul nak makan kat sana. asyik nasi kandar jer......aku x berapa suka sangat nasi kandar.......emmm....ok ler...sambung ke ceri lain k.......bay bay..........
















































No comments: