20 November 2008

- KERJA -

hello...hello.........
sorry lambat masuk blog. banyak kerja nak buat. tapi dah siap dah.............alhamdulillah. nie yang ader masa tulis blog nie........emm......penat giler. turun naik , turun naik. nak wat mcm mana. kalau aku x buat sapa lagi nak buat. aku x kisah pun. teringat pulak kat best friend aku. budak korporat. baru jer call dia. tapi banyak kerja la pulak. baru nak borak2 ngan dia.

lepas nie aku x tahu lagi kerja makin banyak atau surut. minta-minta x der kerja sangat ler. hari isniin, selasa and rabu memang malas sangat nak buat kerja. hari nie baru ler rajin nak buat kerja. tu yang bz sekejap tu. aha.....aha.......emmm.....tapi pagi nie member baik aku kat opis mcm bad mood jer. gaduh ngan hubby ker? ( kalau dia baca nie ok ler.....aha.......aha.....akak jangan marah ek )

1 comment:

Nur Hareza said...

best fren ko gaduh ngn hubby?
sapa? he3.. dah jauh ni baru nk nyebuk hal org la pulak..