19 November 2008

- MORNING -

HELLO....HELLO.....

ida kembali lagi.......so............hari nie punya cerita.....aper ek......emm....jap ek...ader jer cerita kalau nak cerita. memang banyak pun. sekarang nie pkl 10.00pagi. ader kerja, tapi malas sangat nak buat. asyik makan jer kerjanya. pembawakan rasanya. nasib baik ler ader staff aku yang selalu tolong. sekarang nie memang malas sangat nak kerja. datang kerja pun asyik lewat jer. malassssssssssss sangat-sangat. x tahu ler kenapa. tapi malas2 nak wat kerja terpaksa juga wat kerja2 tu. nanti banyak tertangguh.

ikutkan hati rasanya macam nak keluar jer. pi jalan2. tapi RM x der lagi. tunggu gaji 25hb. lambatnya nak gaji.......bulan nie aku masyuk sikit. ingat nak minta my hubby sponser jam tangan ' GUESS '. itu pun kalau dia nak belikan. kita tengok macam mana. kalau ader-ader ler. kalau x der gigit jari ler. kalau boleh aku nak juga ler. doakanlah k. aku dapat aper yang aku nak.

semua baju kurung dah x muat. biaser ler....tengah pregnant. nak pakai seluar pi kerja perut x besar lagi. nanti takut ader orang yang tegur plk. emm..............ok ler. nanti kita sambung cerita lagi k. adiosssssss

No comments: