19 November 2008

- MY HOUSE -


INI ler rumah aku. tapi bukan rumah sebenar aku ler. rumah mak mertua. aku sekarang duk umah mak mertua. sebabnya mak aku x der kawan. so duk ler kat situ. dari aku kawin tahun 2005. nie waktu malam ler kita orang amik nie. sajer jer amik gambar. nak hantar kat adik ipar aku yang duduk jauh daripada kitaorang. adik aku belajar kat SYDNEY. TU la pasal nak hantar kat dia. raya tahun nie dia x balik Malaysia.
Amacam..ok x umah aku. opssssss.....rumah mak aku ler. ader macam ala-ala spa x? tu hubby aku ngan mak aku yang deko. kata orang deko bersama family ler. senang cerita.........esok kalau ader umah sendiri, nak gak umah aku macam nie. mesti laki aku yang deko. aku bab perhiasan dalaman nie kureng sikit ler. x berapa pandai sangat. ok.......kita kita tunggu rumah aku yang akan datang. deko macam mana plk. ok x ? kalau ok senyum sikit......adios.....

No comments: