26 November 2008

- KeRjA - KeRjA -


kerja, kerja, kerja.......biaser ler. dah duduk kat opis. x kan x buat kerja plk. betul x ? banyak betul nak hari nie..............GAJI dah dapat. x der peluang nak keluar. BOSSSS pulak ader. ingat BOSSSSS x der. tapi datang2 , ader la plk......emmm.......


dah gaji, banyak plk nak membayar hutang......dengan bil telefon melambung. ini pun disebabkan masalah teknikal sikit.......Hubby aku pulak lambat gaji. biaser ler, dia kerja swasta. swasta ngan GOV lain. x sabarnya dia nak gaji. aku ingat bulan nie nak minta hubby aku beli something. yang selama nie aku minta kat hubby aku. minta-minta dia nak belikan......kalau dia belikan utk aku best gak......minta-minta dapat ler..... ( papa, kalau papa baca....ini permintaan ma ). ok......ADIOS.......

No comments: