25 November 2008

ELO......elo......sorry lama dah lama x tulis blog. semalam banyak kerja. hari nie pun lebih kurang jer. ader juga ler kerja sikit2. tapi hari nie bosan sikit ler. si jantung ngan hati x der. jantung pi Langkawi. Hati pulak mc rasanya. tinggallah limpa sorang2 kat opis. bosan siut. dah ler hari nie 25.11.2008 hari gaji. dah tu kaki jalan semua x der.

Macam biaser ler, kalau jantung ngan hati x der, aku wat ler kerja. kerja2 yang selama nie aku KIV aku dah siapkan semua. lagi2 sekarang nie bz mengisi borang utk staff yang nak pencen. pehhhhhhh....kira diaorang punya cuti.....pening kepala. rasa macam malas nak buat. malas2 pun kena rajinkan juga. tu ler aku namanya. walaupun malas kena buat juga........

Boss pulak 1 minggu cuti. bos ader boring, x der lagi boring. (leh percaya ker ?) emm.......mesti boleh punya. pagi tadi internet pulak problem. lagi lah hot. nak buka blog lambat giler. tension jer kepala otak.

ye.....ye.......jumaat nie balik kampung. x sabar nak balik. lama aku x balik kampung. tapi mak rajin turun KL. ok ler tu. ................SERONOKNYA............

No comments: