08 January 2010

FIRST TIME GO TO SCHOOL

elo semua....rasanya memang dah lama sangat aku x mengupdate blog....x sempat ler. pas tu tu kena pindah opis plk. opis macam tongkang pecah. x selesa aku nak wat kerja. cepat ler siap Bahagian kita orang. TOLONGGGGGGG......X SUKANYA.

- nak dijadikan cerita 04.01.2010 lepas maya dah start sekolah. tapi dia sekolah 1/2 hari jer. pukul 11.30 dia dah balik. tanya dia macam mana sekolah. dia cakap seronok. best...ramai kawan...emmmmm.....aper2 ler. janji dia nak gi sekolah.

- kat bawah nie gambar dia nak bersiap gi sekolah.......jap ek....nak masukkan gambar jap....




- itu semua gambar2 first day sekolah.
- hari kedua plk, dia menangis. x nak sekolah. tapi aku pujuk ler. kalau x makan dek pujukan aku nie, nak jer aku rotan dia. tapi lama2 dia ok semula. k ler tu.... hari rabu, khamis and hari nie dia pi sekolah bangun tido x menangis. cuma nak mandi tu dia merengek sikit. maklumlah air sejuk.......emm...macam-macam. yang penting LAYANNNNNNNN

--------------ADIOS---------------

No comments: