25 January 2010

- addy genap 8 bln -



yeyeyeyeyeyeye.......22.01.2010 lepas genap addy 8 bln. dah besar dah anak aku tu.....handsome plk. aha...aha....tapi x tau muka dia mcm sapa.????
adakah macam MAMA dia.....PAPA dia......emm....aper-aper jer ler.

- tapi aku tengok addy sekarang asyik merengek jer. x tau kenapa? dia sakit ker......aku tepuk2 perut dia...mana ler tahu kembong ker......tapi x juga........emm...x tau ler kenapa. sampai aku x tahan...nak jer aku pukul dia. (dah buat dah) last2 kesian pulak aku kat dia.

- rasanya macam sekejap jer anak2 membesar. kalau bleh x nak diaorang membesar ngan cepat....bleh ker macam tu. ahaahahahaha.....

- tapi aku harap, anak-anak aku berjaya bila dah besar. aku mengharap sangat2. kalau bleh ader ler anak-anak aku belajar sampai pergi keluar negeri. tapi kalau x pun setakat dalam malaysia pun x per. janJi dia orang masuk UNIVERSITI.

MAMA...RANGGI..
SAYANG SANGAT KAT MAYA & ADDY.....LOVE U SO MUCH

2 comments:

Beattey said...

Nak ada adik la tu..asyik merengek jek..cuba check..entah2 dah ada..ahaksss...

Anonymous said...

setuju dgn mak buyung tu!!
(muncung kan mulut kat komen kat atas tu...)