11 January 2010

------cerita sabtu & ahad & isnin ----------

elo.....baru jer nak tulis blog...bz ler pagi nie. so, terpaksa ler siapkan
kerja dulu sebelum tulis blog aku nieee......ok x mcam tu.

------sabtu and ahad xder pun benda yang best.. duduk kat umah jer..layan tv and anak-anak.bosan gak. tapi nak wat macam mana. bosan-bosan pun rumah sendiri.......ahahahahahahah--------------------------

------cerita pasal diri sindiri plk : jangan bosan dah aaaaa. sajer jer nak bercerita.....start hari nie iaitu isnin, bermulalah diet aku. percaya tau. jangan plk x percaya. nak berdiet kaw...kaw... punya. itu pun kalau boleh la. tapi harap2 berjaya misi aku kali nie. aku namakan misi "diet 2010". harap-harap misi kali nie berjaya. USAHA TANGGA KEJAYAAN....CAYALAHHHHHHHHHHH-------------

------cerita pulak pasal anak-anak ADY @ DD : kalau x suka baca jangan baca tau. tapi harap-harap suka-sukakan....wakakakaka. addy dah tunbuh gigi. sukanya. bagus pun ada. dan x bagus pun ada. x bagus nanti dia nak mengigit orang. harap2 dia x suka mengigit ler..... MAYA PULAK : emmm.....wat masa nie dia ok ler. tapi pagi nie nak pergi sekolah, suara dah lain macam jer. sah.....DEMAMMMMM aaaaa...lagi satu sekarang nie dia suka sangat ngan lagu stscy.....berhantu giler ngan stacy. abis lerrrrrr...----------------

------ok , tu jer ler yang aku nak tulis. ada idea aku berblog lagiiii. -------

2 comments:

Farihah said...

cepatnye ady tumbuh gigi.. :)

mama ranggi said...

a'ah kak. dia sekarang nie dah 8bln. standart kottt