11 December 2008

- PERCUTIAN HARAPAN -

Teringin gak nak pergi bercuti kat sana.opss...sorry. x nyatakan pulak.......ok ok......nak tulis ler nie....jap ek...ok macam nie ceritanya....

aku teringin nak pergi bercuti kat PULAU PANGKOR LAUT RESORT. tapi mahal sangat ler. kalau ader duit yang tak terpakai dapat duit terpijak ker leh ler pergi bercuti kat sana. aku ader gak tengok suasana kat sana, macam syok jer (tengok kat dalam internet jer)......aha......aha......Ini kiranya pemandangan kat sana ler. ader gak aku try tengok2 kat internet. anniversary aku bulan 4 lepas, ader gak tergerak hati cakap ngan hubby aku nak pergi honney moon kali kedua kat sana. tapi dia cakap x yah ler. lagi pun mahal sangat.......satu malam jer dah berapa ? dekat 3 ratus. last2 sambut kat umah jer. lagi pun time tu banyak nak pakai duit. " BIRTHDAY MAYA ngan HUBBY " . emm.......x per ler. x der rezeki nak pergi.........insyaallah lambat laun akan pergi gak........kat bawah nie ader le juga gambar2 yang aku dah save kat pc aku nie.......korang tengok ler................

No comments: