17 December 2008

new.........new.......new.........

: mesti korang nak tertanya-tanya????? tergaru-garu, ternanti-nanti aper yang baru......
: sebenarnya bukan aper........untuk 1 minit berlalu nie cuma nak korang berfikir jer
aper yang baru yang akan aku tulis nie. itu jer............

: adakah dapat orang baru?
( opssss............aku dah ader yang punya ler )
: adakah dapat baju baru?
( dah beli ler.............tapi baju pregnant )
: adakan dapat gaji baru ?
( tau ler esok gajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii )
( untuk orang2 yang wife atau husband dia kerja swasta, jangan cemburu pulak )
: x kisah ler aper2. janji kalau dapat aper yang baru...............syok ler............

*********TAPI***************
: semalam baby aku (hubby aku ler) dapat hp baru......syok ler. leh aku pinjam.....
: tapi..............untuk pengetahuan korang, hp baru tu bukan yang aku hadiahkan utk b aku.
dia beli sendiri. ok ler tu. leh aku pinjam................aha....aha....

: tak tahu ler aper nak tulis lagi.......nanti kalau ader idea aku masuk ler kat dalam blog aku
lagi........
: cau...adios...........

No comments: