06 June 2011

- kebosanan kat umah -

elo.....para pembaca blog kesayangan.......

aku nak story sikit. 
x der per pun sebenarnya. 
cuma nak menghabiskan masa sikit layan blog yang dah lama aku x terjah nie............
ok...........story hari jumaat, sabtu dan ahad.....
story........hari jumaat........
husband i demam.......teman dia g klinik.. 
sampai2, ada 2 orang pembantu kat klinik  tu asyik tengok jer kat aku.......aku ingat ada yang kena kat aku nie.......rupa-rupanya .....................................................jeng...jeng....jeng.....
dia boleh cakap kat aku " you cantik la hari nie, macam mana you pakai tudung, macam mana u buat macam tu " peh....macam2 soalan dia bagi kat aku.........wakakakakakakakakakak.......sabor jer............wah...... satu pujian untuk aku........bertapa sukanya aku..........kembang sekejap.....lalalallalalalal

story hari sabtu
  • lepak umah mak and tido umah mak. menu tghari tu asam pedas kepala ikan merah and sayur goreng
story hari ahad
  • lepak-lepak kat umah, menu ikan bawal masak merah and sayur goreng.......layannnnnn

   

1 comment:

Beattey said...

wah,...mama ranggi...