12 January 2011

today - wednesday 12.01.2011

elo...beb....ada masa nie sajer jer nak bercerita. cerita pasal banyak hal.......tapi hal tu bukannya besar sangat pun. hanya sekadar nak story jer......

anak-anakku
cerita pasal anak....sekarang nie adik dah wat perangai. adoiiiii....rasa mcm x bleh nak kawal. dah berakal, dah ada kaki.....asyik nak keluar jer.......pas tu g umah jiran sebelah. adoiiiiiiiii...sabor jer ler. petang x nak tido. kalau malam tidur dalam pkl 10.00mlm, pkl 11 mlm dia bangun balik.....siut jer kan. so terpaksa ler aku melayan dia. tapi kalau aku melayan dia....memang kena aaaaa. dengan mata aku mengantuk...aku marah ler dia.....sian plk aku tengok dia. sekarang nie mengada2 sangat.....adoiiiiiiiiii...plz aaaaaaa syg.......jangan ler wat mama mcm tu.

family
khas untuk husband tercinta. pa tahu kan ma sayang sangat kat pa. ma harap, pa jangan ler buat benda2 yang ma x suka. benda2 yang lepas jangan ler wat lagi. i don't like sayang........ma terlalu sayang sangat utk pa. kalau boleh pa hanya utk ma, and ma hanya utk pa......love u so much.

myself
khas untuk diri sendiri......
  • aku berjanji akan jaga family aku dengan sebaik-baiknya.
  • aku berjanji akan buang perangai lama aku
  • aku berjanji akan ikut segala perintah husband......
  • aku berjanji x kan buat perangai yang bukan2
  • and............semua aaaaaa.......yang sewaktu dengannya...
  • aminnnnn
"ya allah ya tuhanku....kau panjangkanlah jodoh antara aku dengan suami ku. janganlah ada orang ketiga dalam keluargaku......aminnnnn"