02 June 2010

- Ku KeCeWa - sEdEhhh.....


emm......rasanya memang lama giler x berblog. so hari nie, rasa macam nak berblog......untuk kongsi cerita suka, duka gembira and everything...........


---pagi nie dah kena marah ngan b aku. sedeh betul....puncanya pasal hp dia x bawa. sebenarnya hp dia kat dalam bag, so aku keluarkan ler......yang aku plk....dah keluarkan x reti nak cakap ngan dia yang aku dah keluarkan.......so akibatnya kena MARAHHHH. x syoknya..... selalu kalau dah sampai office aku terus jer buka FB.....tapi disebabkann kena marah and hati panas jerrrr.......malas nak buka.......


---BENCIIIII NYAAAA........................


--- Kadang-kadang terfikir gak......adakah aku hidup nie untuk kena marah ngan insan bernama LELAKI ???????



2 comments:

9W2KNH said...

sabar la ida...kadang2 aku sebagai lelaki pun rasa cam menyesal gak bila tinggi suara dgn isteri...hope dia pun ada perasaan yang sama..

mama ranggi said...

entah ler....harap2 ler.....emm......tapi sakit hati sangat...memang siut betulll....sabor jer ler