02 December 2009

mErEpEk-rEpEk.................

hari nie 2.12.09. tak lama lagi nak masuk new year. kalau nak di ikutkan....makin lama umur mangkin meningkat.....tapi belum lagi mencecah 30an...takut gak nak mencecah umur pangkal 3 nie.... tapi....kena mencecah gak..

- kalau nak diikutkan x lama lagi aku dah duduk rumah sendiri. harap2 kita orang leh hendle kehidupan kita orang selama duduk rumah sendiri. takut seeee.....-

- kalau nak diikutkan perkahwinan aku dah masuk tahun ke 5 (2010). lama gak aku kawin. aku kawin tahun 2005. anak dah 2 orang. ok ler tu. adakah aku akan berhenti untuk pregnant lagi...???? tunggu je ler.....tapi kalau anak cuma 2 orang x best gak...emmm......pening, pening, pening,. tunggu jer ler. tahun depan maya dah sekolah. macam mana ler dia sekolah....aku harap dia ok ler. takut banyak plk ragam dia......insyaallah x der per yang belaku. -

- orang yang aku sayang mesti korang tahu punya......mestilah SUAMI KUUUU. lelaki yang aku sayang hanyalah dia seorang jer. x der orang lain dalam hati aku. aku harap begitu juga ngan suamiku juga. hanya aku dalam hidup dia. aku harap selama aku berkahwin ngan dia, jangan ler ada orang ketiga dalam family kita orang. takut siuttttt.......tapi kalau ader.....emm.....emm.....( AKU MESTI BELASAH DIA ) ceh..ceh...ceh....macam aku ni ekuat sangat. wakakakakakakak. semoga jodoh aku ngan dia berkekalan hingga akhir hayat. hanya mati yang memisahkan kita orang. eeeeeeeee....sorry ler kalau aku sekarang nie jiwang sangat...... -

- wei beb and korang semua......ok ler. dah banyak dah aku merepek2 dalam blog aku nie. -

- tapi hanya satu jer yang aku nak cakap, aper2 pun hidup mesti diteruskan, hidup mesti ceria, hidup mesti berduit (betul per, kalau x der duit……..x leh shoppinggggg) hidup mesti …………hidup mesti…….hidup memang le rmesti…..k ler…yang lain2 korang tahu kotttttttt

- kepada my hubby, ma terlalu sayang kat abang…….sayang sangat ( jiwang seeeeeee)


bye......cauuuu

1 comment:

Love Says it All~ said...

UPDATE MAKEUP CLASS:

6/12 : PERSONAL MAKEUP DI SERI KEMBANGAN
20/12 : PERSONAL MAKEUP DI S.ALAM

15/1 : PERSONAL MAKEUP DI TERENGGANU
16/1 : PERSONAL MAKEUP DI KELANTAN

23&24 JANUARY : BRIDAL MAKEUP CLASS WITH EYRA RIZAL & AMY-AMEERA (2 DAYS)
TO REGISTER EMAIL: EYRARIZAL@GMAIL.COM/INFO@EYRARIZAL.COM
OR
SMS FULL NAME + IC AND SEND IT TO 016-2128740

HTTP://WWW.EYRARIZAL.COM
HTTP://WWW.LOVESAYSITALL.BLOGSPOT.COM

REGARDS,
EYRA RIZAL =)