21 July 2009

- KeRjA -

hari nie 21.07.2009 aku start kerja. kiranya first daya aku kerja. emm....kat opis pulak, semua kerja BERES....thanks kAk lEa sebab banyak membantu semasa aku x der.

- BERPANTANG -
~ sepanjang tempoh berpantang, alhamdulillah aku dapat handle semuanya. tapi kadang2 tu tension gak. maklumlah anak dah dua. kadang2 sampai x cukup tangan nak wat aper2. kalau nak wat aper2 pun kena cepat2. dan sepanjang tempoh berpantang nie, aku x dapat nak berpantang kat kampung. emm...nak wat macam mana. banyak sangat problem. tapi nasib baik ler problem2 tu semua dah ok. syukur. tapi yang pastinya, minggu nie aku balik kampung....YAHOOOOOOOOOOO ~

- PENGALAMAN BERSALIN
~ pengalaman bersalin aku kali kedua nie memang senang sikit. sebabnya aku x payah nak teran...teran..sebabnya aku dah pilih bersalin kali nie melalui pembedahan. tapi masalah yang berlaku kat aku setiap kali operatoin x boleh nak buang air kecil. tapi kali nie mudah sikit. sebabnya dalam masa 2 minggu jer aku dah boleh kencing sendiri. time bb first aku x dapat kencing sendiri dalam masa 2 bulan lebih. (lama tu) emm.... itulah hakikatnya. tapi kali nie alhamdulillah......dalam jangka masa yang pendek dah baik.....kesian kat aku kan....kan....kan... ~

k la.
sambung balik nanti ............
cauuuuuuuu

No comments: