29 April 2009

~~~~pEnYaKiT MaLAs~~~~

MaLaSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
emm.....minggu nie minggu malasssssss sangat bagi aku.....
tapi kerja berjalan gak. alhamdulillah ler.....

tapi, hari nie sajer jer nak layan blog kejap. nak dijadikan cerita member-member baik aku baru jer balik dari BANDUNG.dia orang cakap.....syok giler......dia orang cakap rasa nak pergi lagiiiiii.......wah....aku kena ikut trip diaorang kali nieee...tapi dari sekarang kena gak kumpul duit sikit-sikit.

hari keadaan cuaca kat luar x menentu. sekarang nie tengah hujan.....adoiiii...mesti balik lambat hari nie. nie yang x syok nie. sedih betulllll kalau balik lambat. sorang-sorang. bos-bos ader gak yang balik lambat. tapi x kan ler aku nak bergaul ngan bos-bos....please lerrrrrrrr.............

esok.......ye..ye...aku cutiiiiiiiiiiiiiii
nak sambut anniversary aku yang ke4. plan memang nak cuti. tapi sekarang nie bergantung plk kat b aku. sebab sekarang dia banyak kerjooooo....adoiiiii parah betulllll......

em.....k ler....
esok, lusa atau bila-bila la.....aku akan update lagi blog aku.
byeeeeeeeeee

1 comment:

manusia~normal said...

epi enibeseri...jgn gado2 aaa..thn ni pun sy smbut 4th enibeseri gak..same lak kan..